babygst evet canim pcs var. 1 yıllık evliyim 6 aydır bebek istiyoruz denemelerin ilk üç ayı düzenli regl bile olamadığım icin doktora gittim doktorda tedaviye başlayalım dedi. İlk ay klomen kullandım etki etmedi. İkinci ay femara 1 yumurtam gelişti 19 mm çatlatma iğnesi yaptım duphaston kullandım ama olmadı. Bu ay yine femara kullandım bu sefer iki tane 17 mm bir tane 13 mm yumurtam oldu endometrium kalınlığın güzel dedi doktor. Cumartesi ovitrelle yaptım doktorun dediği günler iliski oldu. Eşimde bir sıkıntı yok ona da sperm testi yaptırdık. Keci boynuzu pekmezi kullanıyor eşim ikimiz ari sütü polen propolis karışım yiyoruz. Bende gynopol, magnezyum, folik asit kullanıyorum. Bat 11 Nisan birlikteliğe devam ediyorum beklemedeyim yanı 👍🏻Elimizden geleni yapıyoruz kısacası gerisi taktiri ilahi Rabbim herkese hepimize hayırlısını nasip etsin 🤲🏻 Biraz uzun oldu kusura bakmayın 🌸🧡