gozdetrhn Cerennnn5858 aynıları bende de var hatta bu sefer kasıklarım normal adetten farklı batıyordu acaba mı dedim ama değilmiş
Hilalerim gnrbdgl adetime 4 gün vardı test yaptım pozitif çıktı. Doktora gittim pazartesi betahcg 50 çıktı cuma günü tekrar gittim 196 çıktı yarın bidaha gidicem sizce dış gebelik midr?
gnrbdgl Hilalerim inşallah sağlıklı gebelikte. Güzel düşünelim. Daha yeni olduğu için değerler düşük olabilir.
Ozlm0616 Gunün var daha ondan beta degerin dusuk yukselir daha ben kizima hamileyken 4 gunum gecti gitmistim 1000 kusurdu anam 2.olmuyo yedigimizdenmi ictigimizdenmi adet goremez olduk ya