moom222 canım ben prolaktinim 115 ken hamile kaldım Allah ol derse oluyor 3 aylıkken kalbi durduğu için kaybettim ama prolaktinle alakası yok sonuçlar temiz çıktı en çok kafaya takan birisi olarak söylüyorum hiçbir önemi yokmuş yüksek olmasının doktorumda o şekilde söyledi