gnrbdgl NobleMom evet gittim. 6 haftalıkmış çok şükür. Kalp atışı yoktu henüz. Gittiğim doktor hiç iyi değildi detaylı anlatmadı
Asima gnrbdgl bende yeni öğrendim doktor 1000 üzeri kese görünür dedi acilde betaya baktırdım dün 1219 a yükselmiş doktoru aradım görünür dedi haftaya randevu aldım
NobleMom gnrbdgl yaa canım benim çok sevindim hayırlı olsun 🥰 haftaya onuda duyarsınız hiç merak etme🧚♀️🌸