Btlbtl27 ah ah doğum enerjisi bekledim gelmedi bir türlü ve ben 30 haftadan sonraya bıraktım erteledim. Şimdi 38+1 olduk yerimden kalkamıyorum bilseydim erkenden az az temizlik yapardım şimdi hiç yapasım yok bıraktım 😬 enerjinin de gelecegi yok gibi, son iki aya hele ki son aya bırakmak iyi olmadı, ilk gebeliğim de boyle değildim ben yaa noldu anlayamadım, ağırlaştim, bir iş yapayım belim ağrıyor 🥴