Canım iğne de değil ama benim önceki gebeligimde ecopirin kullanırken bildiğin bayağı kanamam olmuştu kıpkırmızı korkup gitmiştik bana da doktorum ilaçtan olmuş demişti.Uc dört gün leke şeklinde devam etti sonra kesildi.Birdaha olmadı kanama seninde öyledir büyük ihtimal korkma stres yapıp kendini üzme tutunur ins sana bebeğin.