Aysegl Arkadaşlar bu aparattan alan kullanan var mı ? Biz aldık beşiğe taktık, boşkan güzel sallıyo fakat bebeği koyunca çok az sallıyo ve bu bebeğe yetmiyo 😴😴 (bebeğim 5kg yani ağır bile değil)
Mariaisa Aysegl valla iyi fikir nerden aldınız bende düşünüyorum . İlk bebeğimde çok çektm sallamaktan şimdi önlemimi alayım diyorum
Aysegl Mariaisa otomotik beşik sallama mekanizması yazınca çıkıyo zaten google’da fakat bizim istediğimiz gibi hızlı sallamıyo, acaba sıkıntı bizimkinde mi diye merak ettim. İade edicez bizde az sallıyo yani tavsiye etmem hepsi böyleyse
Mariaisa Aysegl bence hepsi böyle çünkü sadece titreşim tarzında bi alet yani elle sallar gibi sallamıyor maalesef