Minikbebegim23 Kızlar 22 şubatta düşük yaptım kanamam biteli 32 gün oluyor adet olmadım aksine midem bulanıyor kaşık agrısı sürekli uyku hali korunmasız ilişki oldu bende test yapmak istedim böyle çıktı sizce gebelik var mı https://imgyukle.com/i/EZ1y96
iremsenturk_16 Minikbebegim23 sağlıkla gelsin kuzum var gözüküyor bence gidip kan testi ver daha net olur senin için 🥰
Limonzeytin Minikbebegim23 Mide bulantısı için erken 6 haftalkkrn falan başlıyo genelde. Silik var ama kan verirsenz en net olur idrar testleryle uğraşp zaman kaybetmeyn derim hayrlısı olsn
feyzacodel Sanırım ben silik çizgi gördüm ama umut vermek istemem inşallah hamilesindir canım, kan ver bence.
Minikbebegim23 feyzacodel telefonda gözükmedi bile hemen silik çizgi çıktı hayırlısı bakalım bu akşam kan vermeye gidicem
Minikbebegim23 Zemzems hayırlı olsun sizinkide inşallah kan verdiniz mi erken mi acaba ondan mı silik çıktı
Zemzems Minikbebegim23 erken canm o yüzden silik. Doktorum la görüştüm Bugün cuma günü kan testi yapmamı istedi
Minikbebegim23 Cananyildiz Gulguzelim haziransekiz haziransekiz Birboncukannesi Kızlar 6811,57 çıkmış değerim 🤲🏻
haziransekiz Minikbebegim23 umudunu kırmak istemem insallah gebelikte vardır ama benim bildiğim düşükten 2 3 ay sonra beta sıfırlanıyor. Böyle testlerde pozitifmiş gibi görünüyor. Ama sen yine de boool dua et inşallah bebiştir🙏
Gulguzelim Minikbebegim23 belliydi zaten hayırlı olsun canim değerinde çok iyi hatta kesen bile görünebilir
haziransekiz Minikbebegim23 insallah gebesidir canım. Kafam karıştı biraz bence doktora git bi an önce
Minikbebegim23 Gulguzelim kafamı karıştıran değer bu bakar yüksekse hızlı test de niye silik çıktı acaba