Ayse1313 Merhabalar dün boğazım şişmeye başladı akşam daha da kötüleştim her yerim ağrıyo öksürüyorum ve öksürdükçe bebeği kasıyorum çok üzülüyorum öneriniz var mı acaba
Sulemrahkuzey Valla canım bende aynı durumdayım bugün kusmalarım başlayınca acile gittim sadece bulantım ve halsizliğim gitsin diye serum verdiler başkada bişe yok evde bitkisel şeyler yapmak gerekiyor bana doktor ballı limonlu su yada ballı ıhlamur önerdi ama hiç birini içemiyorum maalesef bir de sen dene olmazsa
Ayse1313 Sulemrahkuzey size de geçmiş olsun akşam limon sıktı eşim yarım çay bardağı kadar içtim ballı limonu da denicem teşekkür ederim
Taila Adaçayıyla gargara yap boğaza çok iyi geliyoru canım içme ama belki zararlıdır bitki çayı gebelikte sıkıntı ama gargara yapmanı tavsiye ediyorum
Sulemrahkuzey Ayse1313 sağol canım sana da geçmiş olsun hamileyken çok zor oluyor grip inşallah tez zamanda iyileşiriz
Sulemrahkuzey Bu arada ilaç olarak parol alabilirsin ben dün gece yatmadan içtim baya iyi geldi ağrılarıma
Ayse1313 Sulemrahkuzey ya annemin yanındayım kadın bana içirmiyo bebeğe bişe olcak diye korkuyo dedim hamileler içiyo bişe olmuyo diye ama dinlemiyo 😀
Sulemrahkuzey Ayse1313 ne yapsın ana yüreği 😂 doktorlar hamilelere bir tek bunu öneriyorlar anne de inandır artık bi şekilde hatta arkadaşlar falan da kullanıyor de 😄