Hatunugur ilk kızımda 37+5 te normal doğumla aldım kucağıma. Şimdi ikinci hamileliğim ve bugün 37+5 olduk yarın kontrolüm var ve sezaryen için gün alacağım. Eğer bir aksilik olmaz kızım daha önce gelmek istemezse haftaya pazartesi ya da salı istiyorum bakalım ne nasip olacak. Gebelik şekeri çıktı bu hamileligimde ve buna bağlı suyum fazlaymış riske atmaya gerek yok dedi doktorlar birde bebek için de hep iri bebek diyolar bakalım nasıl olacak. Sezaryenden korkuyorum açıkçası 😣😣