SelviBerat Kızlar ozel sektorde ne zman dogum izni veriliyor birde gun icinde calisma saati kac bilgisi olan varmı
Merve_bolat SelviBerat gğnlük 7.5 saatteb fazla çalıştıramaz eğer vardiyalı çalılıyorsanız en geç akşam 8 kadar sizi çalıştırabilir ve 32 haftanızda çalışamaz raporu alabiliyorsunuz
SelviBerat Merve_bolat teşekkür ederim bunu nasil bildiricem 7.5 saat calisabilmek icin suan ben 10 saat calisiyorum
mydeno13 SelviBerat hamile olduğunuzu bilmiyor mı bi yasa var ama hatırlamıyorum 7.5 saat çalışabilirsiniz akşam 8 e kadar çalışabilirsiniz doktora gittiniz zaman ekstra izin vermeleri gerekiyor hamileler de bu olay var
Ebyuuu SelviBerat ben direk konuştum söyledim onlar da bişey demedi normalde 9 saat çalışıyordum . Artık 2 saat geç geliyorum. O şekilde ayarladık.