Merhabalar, 38. Haftamdayım bugün doktor kontrolüne gittik. Doktor üç haftada dört kilo aldığımı normal olmadığını söyledi. Çocuk çok az kilo almış tüm kiloyu sen almışsın doğum zor olur dedi. 57 ile hamile kaldım şu an 75 i buldum. Moralim çok bozuldu ağladım üzüntüden. Elim yüzüm ayaklarım şiş ödem dolu kendimi çok çirkin hissediyorum. Benim gibi doğum hikayesi olan var mı sizler nasıl moralinizi düzelttiniz ne tavsiye edersiniz