Veraleyl 30+4haftalik hamileyim kızlar bugün kontrole gittim 1470 gram olmuş bebeğim, doktor zayıf dedi. sizinkiler bu hafta da kaç kiloydu ? tabi ki kilo sağlık demek değil ama haftasına göre zayıf olması da üzdü. Kilo alması için neler yaptınız
syhnbebek Veraleyl bende o tarıhlerde gittiğimde 1070 gramdı dr bişeyler söyledi canımı şıktı geç döllenme olmuş bebek geride falan insan ister istemez canını sıkıyor ama 2 hafta sonra 1830 gram oldu dr kilosu gayet normal dedi söylediklerini unuttu bir de ☺️ Yani demek istiyorum ki Hiç takma kafana kullandığın vitaminler varsa devam et ve muz yemek rahatsız etmiyorsa seni muz ye günde 1 ya da gün aşırı ve tahin pekmez sana da bebeğe de çok iyi geliyormuş önemli olan sağlıkları hiç üzülme
Jan91 Veraleyl Nasil besleniyorsunuz? fazla kilolu olmasi da iyi degil ama biraz zayif ola bilir tabi, internette aylara gore kilo yaziyor 30 hafta 1600 kg oraninda olmali
MerveeD Veraleyl kapatırsın canım Allah izin verırse hergun düzenli mutlaka muz ye sabahları kaşar ye süt iç
Veraleyl syhnbebek canım aslında hergün muz, tahin pekmez yumurta filan yiyorum ama devlet hastanesine gittim onunla mı alakalı acaba diye düşündüm. Çünkü çoğu kişide devlet hastanesi yanlış ölçüyor diye duydum. Evet kilo sağlık demek değildir ama ne bilim zayıf deyince de üzüldüm tabi
Veraleyl Jan91 yani hergün kaşar yumurta muz sebze meyve yiyorum ama ne bileyim devlet hastanesi yanlış mı ölçtü diye düşünüyorum bu zamana kadar hep özele gidiyordum normaldi kilosu vs iyiydi ilk defa devlete gittim zayıf cıktı
syhnbebek Veraleyl canım ben özele gittiğim halde makineleri çok iyi değil yanlış ölçümde olabılır tabıkı bence hiç takma kafana zaten bebekler son haftalarda daha çok kilo alıyorlar artık haftada 250-300 gr almaya başlayacak sen düşünüp hiç stres olma