Ilk oglum da kolikti. Gecesi gunduzu yoktu. Ilaclar falan fayda etmedi. Gazi da 9 aya kadar surdu. O zaman keten tohumu yagi kesfettik ve sak diye bitirdi gazi. Simdi ikinciye hamileyim ve sisenin yarisi duruyor altin gibi sakliyorum😃 deneyebilirsinz emziriyosan her sabah kahvaltidan once bir tatli kasigi ic bagirsaklari yumusatiyor insallah faydasini gorursun