Minnosunannesi_2 77Bebek35 been bu ay değil sekiz aydır düşünüyorum:) beş Nisan da adet olma günüm ama dün pembe leke gördüm bugünde kahverengi akıntım oldu İnsaAllah yerleşme kanamasıdir🤲🤲
77Bebek35 Cerennnn5858 ceren instagram varmı haberleselm ordan aynı donemde denicz bakalm nasıp olursa
Tuba0701m 77Bebek35 yok bacım sanki adet olucakmoş gıbı karında kasılma sancı oluyorr gelır ıkı güne 😂
Minnosunannesi_2 77Bebek35 hayır gusül aldığım günden beri bir dolu bir boş şeklinde değerlendirdik yumurtlamaya denk gelir diye
77Bebek35 Minnosunannesi_2 8 aydırmı bır dolu bır bossunuz valla helal olsun 😀 şaka bi yana allah gönlüne göre versin inşallah