muserref02 Arkadaşlar hamileyken kolları yukarı doğru kaldırarak bir şey almak gibi durumlarda bebek memeden ayrılıyor diyorlar. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Açıkçası terim olarak da anlayamadım
Dark muserref02 ayak ucuna basıp uzanmaya calisirizya o sekilde uzanmayin deniyor. Yani normal kolları yukarı kaldırınca zorlamadna bişey olmaz
buketguzel Emzikten düşer derler bizde de çok kaldırırsan beslendiği kordondan düşer yani beslenemezmiş
muserref02 buketguzel evet o yüzden merak ettim yoksa hurafe mi büyüklerin dedikleri diye aldırmak da istemedim
Dark muserref02 https://www.google.com/search?q=Hamilelikte+yukar%C4%B1+UZANMAK+sak%C4%B1ncal%C4%B1m%C4%B1&client=ms-android-xiaomi-rvo3&ei=UQpCYoCYLe6Xxc8P0qikqAk&oq=hamileyken+uzanmak&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAEYADIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwAzIHCAAQRxCwA0oECEEYAFAAWABg4QtoAXAAeACAAQCIAQCSAQCYAQDIAQjAAQE&sclient=mobile-gws-wiz-serp#fpstate=ive&vld=cid:2b4eb489,vid:rVf1fWNDLQ4,st:0 Surdan da dinleyebilirsiniz. Rica ederim 🌸
Nilufar_1996 Aslında hurafe evet ama çok fazla uzanma vücudun gerildiği zaman rahminde geriliyor ve plasenta ayrılabilir rahim duvarından. Az bir dolabtan birşey almak için uzanman kollarını kaldirmandan birşey olmaz korkma