yigitaslaninannesi_ oh maşallah çok güzel ♥️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Sezaryen doğum yapmış ve akşam saatinde bağdaş kurup oturup bebeğini emzirmiş bir anne olarak size tavsiyem, çok pozitif olun çok inançlı olun kendinize ve yanınıza dereotu maydonoz içeceği yapın. Süt yapıcı ve ödem atıcı. Ben çok aşırı çabuk toparladım şişlik vs kalmadı. Bunu bana diyen de doktorumdu onun tavsiyesi ile ödemden çok hızlı kurtuldum.
Bir de bebeği kucakta emzirmek sezaryen karnını aşağı indiriyor, bol bol göbeğinize yatırır şekilde emZirin. Yaptığı baskı rahmin uterusun yerine inmesini sağlayacak zamanla.