Kızlar bat 30 mart adetime 5 gün kala gebeligimi öğrendim kopkoyy çift cizgiyle adet hissi vardı o şekilde öğrendim bugün kan verdim yarın sonucu alacam öğrendiğim günden beri pembe akintim olmuyordu adete 8 gün kala olmustu şuan bata göre tam 4 haftalik ama lavaboya gittim peçeteye pembe kan akintimda karışık şekilde ve aşırı korkuyorum sizce normal mi