37+6 benimse suyum azaldığı için suni sanciyla dogum yaptim . Genelde şu azsa takip ediyor doktorlar beni 37 haftada alacaktı ama imza atıp çıkmıştım suni almamak için sonra tabi riske atmak istemedim mecbur kabul ettim. Sizde sağ saglim bebisinizi kucagnza alirsinz inşaAllah