Merabalar benim çok önceden diş eti problemim vardı ama gebelikle beraber cok vahim duruma geldi şişiyo kanıyo alt kısımlarda dişeti geriledi tüm zaten diş fırçalamak zaten zulüm gibi birşey artık doktora gitmeye korkuyorum işlem yapılmasından ama artık dayanacak gibi değilim bir sıkıntı olurmu sonucta morfin bilmem ne vermesi gerekse nasıl olcak böyle bir sebeple gitsem neler uygular gideniniz varmı inanın cok kötüyüm hem korkuyorum dişçiden hem mecburum