Mustafaalpinannesi Kızlar serklaj olup zamanı geldiğinde normal doğum yapan var mı? Ve kaçıncı hafta doğum yaptınız?
papatya56 Mustafaalpinannesi Serklajlıyım 32 haftalıgım bende merak edıyom burda hep gorduklerım sezaryan oldular
Mustafaalpinannesi Bana ihtimal olduğunu söyledi doktorum var mı diye merak ettim bende umarım vardır :)
papatya56 Mustafaalpinannesi Vardır normal yapan hep sezaryan gördüm benim doktorum normal dogum yanlısı
Mustafaalpinannesi Evet benim daha yeni o yüzden sadece yemek yemek için ve tuvalet için kalkıyorum diğer türlğ hep yatıyorum