kckelf123 benimde öyle çok oldu bu yüzden kac kez hastaneye gittim her defasında iyiydi elhamdulillah hele şöyle 29 haftalığa gelsin hareketleri daha çok oluyor💕😍 ama dediğim gibi her korktuğumda hastaneye gittim ve rahatladım sizde gidin bi baksınlar içiniz rahat eder😊😊