Eda_Esen Busrarin25 Bende kasık bölgesin de yürüdüğüm de falan bi baskı oluyor bi kasılma sizde de var mı acaba
Asil28 Busrarin25 Dün gece kısa süreli kasıklarımda regl sancısı gibi sancı oldu . Gün içerisinde ince belim ve sol ayağım sızladı. Şimdi yine var. Cuma günü kontrolüm var normalde, doktoruma yazdım şimdi. Gel derse gidecem