Merhaba kizlar. 38+2 haftalik hamileyim. Gogsumden sivi akiyordu ama daha da artmaga basladi, bebek hareket etdikce de adet agrisi gibi hafif agrilar da oluyor arada. Bende oyle agrilar cok olmazdi, adet agrisi gibi.. Kimse boyle durum yasadi mi? Ne kadar sonra dogum yaptiniz?