Tsh değeriniz bakılıyor değil mi aylık düzenli olarak? Ben 15 yaşlarımda guatr hastasıydım ve gözüm sürekli bu dediğiniz gibi atardı doktorum da söylemişti zaten yapar diye tedavi oldum geçti. Şimdi her ay baktırıyorum tsh şuanlık yok şükür sizede bakılıyorsa doktor söylerdi zaten yoktur