Merhaba bayanlar ben tüp bebekle 23 haftalik hamileyim 12 senenin sonunda oğlusumu🐣💙bekliyorum sabirsizlikla gelin sohbet edelim hangi doktora gidiyorsunuz hangi hastanede nasil doğum düşünüyorsunuz sohbet edelim ben şimdiden çok heyecanlıyım sizler de kendinizden bahsedin biraz