kirpapatyasii1 Mery94 bisey olmaz canim mesela 3 4 dk mı emdi bi 20 25 dakika sonra bi daha emzir benim de öyleydi sana dediğim gibi yaptım sarılığı atlattık şükür 🤲 Sık sık emzirmeyi unutma canım 🙏