Hayırlı akşamlar kızlar
13 gün önce adetim bitti bittiğinden beri soğan kürü içiyordum ve bir dolu bir boş şeklinde değerlendirdik dün iki kere pembemsi leke gördüm bugün de sabah vakitlerinde aynı şekil leke gördüm sonra iç kiyafetimde kahverengi leke gördüm sonra Emin olmak için peçete kullandım kahverengi akıntı olmuştu yine acaba yerleşme kanaması olabilir mi