Fmom bende de tek bir tane var ve küçük bi şey. Rahatsız etmiyor beni ama evet insani korkutup düşündürüyor. Umarım sorun yaşamayız. 🙏 ama herkeste oluyordur ya hamilelikte kabızlık sorunu çok oluyor ve doğumda da güçlü bir ıkınma olduğu için fırlıyor iste mecbur. Ki ben kabızlık yaşamama rağmen oldu benimki 🤔 çok şaşırdım