_momy Beni anlattınız gibi sanki 😄 37+3’teyim, sırt ağrısı hariç hepsini yaşıyorum. Arada hurma yiyordum ben de. Ama direkt hurmadan olduğunu düşünmedim hiç. Doğum yaklaştıkça, bebek yerleştikçe o regl ağrıları oluyor diye biliyorum. Hava güzel oldukça yürümeye çalışıyorum açık havada. Kegel egzersizi, nefes egzersizleri, doğru ıkınma teknikleri ve perine masajı videolarına bakacağım artık. Kendinizi psikolojik olarak hazırlamak için siz de benzer şeyler bakabilirsiniz. Kolay doğumlar olsun inşallah 🙏🏻