bussecelikcann1 Kızlar iyi akşamlar adetime 11 gün var dün ve bugün beyaz ve sarı kremsi akıntım var karnımda şişlik ve göğüslerim de de hafif dolgunluk var acaba erken mi belirtiler için?
Kullaniciadii bussecelikcann1 benim 10 nisan ama biz sadexe 2 kere birlikte olabildik yumurtalama dönemiydi sağlık sorunlarımdan dolayı ama bakalım bendede akıntı var baska belirti yok
babygst Canım benim de 8 Nisan klomen ve ovitrelle sonrası 5. Günüm bi değişiklik Yok bence sen de acele etme dinleme kendini
bussecelikcann1 Gulguzelim dimi ya 😂😂 yumurtlamaysa eger 2gün öncesi korunmadık dünden beri bu akıntı var belki tutar🙏🏻
Gulguzelim bussecelikcann1 olabilir beklenen adet tarihinde geri sayarak 14 günler yumurtlama günlerine denk geliyor o yüzden hamilelik belirtisi olamaz