Kızlar 31+5 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolüme gittiğimde bebeğin 2 hafta geriden geldiğini ama suyunun herşeyini yeterli olduğunu 1 hafta sonra tekrar bakacağını söyledi anormal bir durum var mı duyduğumdan beri moralim çok bozuldu lütfen konuşalım 😔