Mrvcngz yok normal yürüdüm bant ile yurumedim. Ama şöyle bir kanıya varacağım bantta çok hızlı olmadığı sürece bir zararı olduğunu düşünmüyorum çünkü ben hamile kaldığımdan beri tempolu yürüyorum süpürgem hayvan gibi çekiyor yine de evi süpürüyorum falan filan. Yani çok zararı olmaz bence sınırı geçmedikçe. Ki bence yürüyüş bandı bana daha mantıklı geldi evde mis gibi