Merhaba arkadaşlar, aranızda yeniyim, Azerbaycandan yazıyorum :) isteyen herkese Allahım hayırlı evlat versin 🤍
Sorum duphastonla ilgili. Adetim 12 gün gecikti, test yaptım ve gecikmenin 4. Günü kan verdim negativti, ama bir takım belirtiler hissediyorum, hayırlısı inşAllah.
Doktorum duphaston ilacını yazdı, 7 gün, günde 2 kez kullanacağım, varsa bebek tutunacak inşAllah, diğer ihtimalda adet gele bilir ..
Kullanıp hamile kalanlarınız oldu mu? Ve afedersiniz kullanırken ilişkiye girmekde her hangi bir sakınca var mı, yani korunmak lazım mı?