DogaCanan 35+1. ’im en son 32 haftada gitmiştim doktora kilosuu 1900 dü
36 da doktora gideceğim inşallah
Normal istiyorum ama çatı muayenesinden sonra tam belli olur sanirim bebeklerimiz ve bizim için hangisi en sağlıklısı ise o olsun inşallah. 20 belki 25 kilo aldım 48 ile başlamıştım … Bu ara ödem hissedilir derecede arttı her yerim şişlik
Koltuk altı, popo, karın , bacaklar her yerimde çatlaklar var…
Yüzüm de lekeler
Şu an tek iyi şey saçım bir tel bile dokulmuyor ve inanilmaz yumuşak ve parlak :)))
Umarım geçici değildir sacimda ki bu durum :))