Esrabyln benim ilk gebeliğim ve o kadar evhamlıyım çoğu zaman korkularım var şehir hastanesinde Mustafa Cihan Baysal’a gidiyorum tavsiye üzerine kesinlikle mükemmel bi doktor o kadar ilgili ki tüm korkularımı sayesinde aştım eşim özele gidelim diyor du o da benimle gide gele Cihan hocaya alıştı asla değiştirmem inşallah doğumumu da o yapar 🙏💞