Senemm44 Kızlar 34+0 dayız erken doğım tehlikemiz vardı. Suyum nişanım vs gelmedi ama adet olacakmışım gibi çok rahatsız eden bir baskı var kasıklarımda. Sizce doğum sancısımı bu
Imasleeper Senemm44 Bende de çok oluyo o. Nst ye girdiğimde çıktı ama doğum sancısı değil hazırlık sancısı dedi doktor. Doğum sancısı daha baskın ve hep gelen bir sancı. Benim ki uzanınca yada kalkınca yani pozisyon değiştirince rahatlıyor