Meis-1 evet maalesef ben de aynı durumdayım. 35. Haftamdayım nstde düzenli sancım çıkınca doktorum çatı ve açılmaya bakmak için muayene yaptı. Çatın çok dar bebek 3200 kilo üzeri olursa doğumda seni de bizi de çok zorlar. Tercih senin ama sancı çektiğinle kalıp tekrar sezaryene alınabilirsin dedi 🙄 sağlıkla gelsinler de nasıl gelirlerse artık