Dark Sinoooom yani daha çok çatlar mi bilmem. Ama ilk etapta çatlamaya yatkin oluyor. Çünkü süt doluyor ve çok geriliyor. Gene biseyler sürmek gerekiyor bir süre 🤷🏻♀️
Sinoooom Dark hiç bir şeyin faydası yok çatlağa göbeğime dahi sürdüm yinw aynı sanırım genetik bu çatlama ya
Dark Sinoooom şöyle diyeyim. Benim annemin karnı full çatlamış. Bende hiç olmadı nemlendirmeyi hiç bırakmadım, siz gene devam edin. Vücudunuz yatkın demek ki. Ne kadar az o kadar iyidir
Yumakeller Sinoooom göbeğin düzeldi mi canım. Göğüse yapilmiyor muymus 🥺🥺 bende tüm çatlaklara düşünüyordum
_prenses_annesi Sinoooom O çatlak problemi. Malasef ki bende de. Var ve aşırı derecede dıyebılırım. Hıç bi yağ etki etmedi Resmen kalırken. Tırnaklarımın çatlak yerlerine hafıfce gırfıgını. Hissedıyorum 🫣🫣ama gececgını sanmıyorum ya