nazlican06 ben 2 Li test yaptırmadm doktor 3 lü testi yaptırdı trisomy 21 riski 1.330 du doktorum bana hemen nipht fetal DNA testi yada amniyosentez önerdi ama amniyosentezde az da olsa bebek düşme riski var dedi bizde fetal DNA testi yaptırdık sonuç negatif çıktı iyi çıktı sonrasında detaylı ult yaptırdım doktorum birşey görünmüyor bebek sağlıklı dedi bakalım hayırlısı bundan sonrası 🙏❤️