Berika8 benimki düşük değil ama boş gebelikti kürtajla aldılar. Bir adet kadar beklememi söylediler tekrar ilişki için zaten rahim kendini yeniliyor ama genelde psikolojik olarak insanların iyileşme süreci 2 aymış.
Neyse ben bir ay sonunda tekrar ilişkiye girdim o psikolojide olmadım hiç, hemen peşine de hamile kaldım, bir çok insan demişti genelde kürtaj sonrası hemen hamile kalırsın diye öyle de oldu