Kızlar sezeryan doğum yaptım iki gün önce ve bebeğim yoğun bakım da sarılık oldu..
Ve ben bugün çıktım hastneden duş felen aldım şuan da da belim ve yanları ağrıyor Niyedir nededir ? Sütüm gelmiyor elle masaj yapip sagmaya çalışıyorum bir iki Damla çıkıyor. Pompa ile hiç gelmiyor.. ne yapmalıyım şekerden dolayı şekerli şeyler yasaklandı süt gelmesi için iyi olurdu aslında ama.