Nur234 Merhaba, çok geçmiş olsun. Bende bunu araştırıyordum, 13 haftalık hamileyim ALT değerim 63 çıkmış doktorum iki hafta sonra gel tekrar bakalım takip edelim dedi çok korkuyorum yükselir bebeğimi kaybederim diye zaten zor elde ettim tüp bebek ile hamileyim daha yükselir mi acaba sizin ne zaman belli oldu kolestaz ve değeriniz kaç🥺