seren123 bende 35 haftamdayım, cumartesi akşamı rahatsızlandım 10 saat boyunca bişey yiyip içemedim, o kadar korktum ki, dün sabah hemen hastaneye gittik, orada da bi 8 saat aç kalmak zorunda kaldım,gider gitmez nst ye bağlandım, sonra ultrasona aldılar bebeğin herşeyini kontrol ettiler ve tahliller yapıldı, 1 gece hastanede kaldım, 2 ad serum verdiler, tahliller falan çıkınca doktor sakın beslenmeyi ve su içmeyi ihmal etme dedi, bence kimse bile isteye bunu kendine ve bebeğine yapmasın o kadar korktum ki bebeğim etkilenir diye…