Selin13 Merhaba Kızlar; 25 Haftalık hamileyim.Şeker yüklemem dahil tüm tahlıllerım yapıldı her şey normal. Üsteli henüz kilo bile almadım. Bebeğin kilosu da gayet iyi haftasına uyumlu. Ancak eşim ile aramızda kan uyuşmazlıgı var ben b rh negatifim. Dün verdiğim tahlıl sonucunu bekliyorum. Sonuca göre 28. haftada iğne vurulcakmışım. Günü birlik yatış yapılacakmiş yan etkisi olacakmı iğnenin diye? Acıkcası biraz panik oldum. bu durumu yaşayan var mı aranızda? Şimdiden herkese güzel sağlıklı doğumlar 🌺
Elifaaksoyy Selin13 A rh – kan grubum benimde eşimle aramda kan uyuşmazlığı var 13+4 haftalığım dün kanamam oldu ve iğnem yapıldı 1 gece hastanede yattım yan etki durumu olmadı
Yaseminelifali Banada yapıldı iğne ama yatış falan olmadı şaşırdım açıkçası hatta yarın tekrar yapılacak Selin13
Denizkizi Selin13 bızde de kan uyusmzlıgı var canım benın kanımda b rh negatıf doktorum 28 hftada ıgne olucak dedı bende merakla beklıyorum 26. haftamdayım bkalım nsıl gecıcek
Bahar22Bahar Selin13 Benim 0 rh- eşiminde 0 rh+ 😔 ücret ödememek için yatış gösterildi sadece iğne gelene kadar oda da bekledim. Kabadan vurulan hafif yakan bir iğne 🙄 onun dışında hiç bir yan etkisi yok merak etme canım ❤️
Selin13 Elifaaksoyy ayyy çok şükür atlatmıssın benim kanamam olmadı hhiç o yuzden 7. ayı bekliyor doktorum yan etkileri ne olabılıyormus peki? bılıyor musun?
Hazinem Elifaaksoyy uyuşmazlık yüzünden mi kanamanız oldu şuan bnm de düşük riskim var ve uyuşmazlık bizde de var
Selin13 Yaseminelifali yarın neden yapılacak ki ? bana biri 7. ayda biri de doğumda yapılcak dedi doktorum ama
kizannesii Bnde test verdim sonucunu bekliyorm ona göre bi yol izlicez. Yatış derken doktorum bana şöyle dedi. Bu iğne mor reçeteye giriyomş( o ne bilmiyorum) o yüzden de hastanede yatış gösterip öyle vuruluyomş yani yatmıyosn aslında. Yatiş gösterildigi içinde özelde 300-400 liraya falan mal oluyomş iğne. Ben 30. Haftama giricem buarada. İnşallah negatif çıkarda gerek kalmaz bunlara
Denizkizi kizannesii fıyatı arastır canım gereksız yere fazla para odeme ben gecen hafta bu konuyu baya arastırdım .. Aıle doktorumuza eczaneye hastahaneye falan sordum .. Dedıgın gıbı mor receteyle alınıyor sıgorta karsılıyor normalde o zaman sadece 3 tl oduyosun .. Eczane 350 tl ye satıyoruz dedı . Ozel hastahaneye gıdıyorum 50 tl ye vuruyolar ..
Selin13 kizannesii bana da günü birlik yatıcaksın dedi. takıp edicez dedi bakalım ne olacak tedirgin oldum ama yan etkisi ne acaba ?
kizannesii Denizkizi sen yptırdn mı peki canm. Nasıl yaptırdın? Yani bnm doktorum özel muayenehane de çalışıyo normalde başka bi yere gitsem nasıl yaptrıcam?
Arafdaf Ben ailemin yanına gitmiştim mecburen orda devlet hastanesine gitmek zorunda kaldım ve 28 haftamdaydım sonra iğne olmam gerektiğini Söylediler tahlil yapıldı ve reçete yazıldı va eczaneye 5 tl ödedim hastaneye hiç birşey ödemedik özel hastane abartıyor normalde bende İstanbul’da özele gidiyorum bu ücretle yaptıracaktım ama işte ailemin yanında olunca devlete gitmek zorunda da kalınca bunu öğrenmiş oldum
Selin13 Bahar22Bahar ayyy inşallah Baharcım cok korktum ya bir şey olacak diye. günlük yatıs falan yapıyoruz deyince
Denizkizi kizannesii 25+6 dayız canım daha yaptırmadım bu hafta randevum var doktorumdan recete yazmasını rıca edıcem eczaneden fıyat alıcam uyguna gelırse dısardan alıcam yoksa 50 tl ye hastahanede yptırcm .. Her eczaneden de alamıyomusuz saglık bakanlıgı sıraya koyuyormus sıra kımdeyse o eczaneden alıckmısız
kizannesii Buarada arkadaşlar illa 28 haftada mı yapılması gerekşyo bn 30. Haftma gircem salı günü. 28.haftada bayram tatle denk gelmiştim çnkü bunhaftaya kaldı. Bi sorun olur mu ki. Doktorum bişey demedi ama
1072PINAR Selin13 Canım benim de eşimle kan uyuşmazlığı var.İğne yaptılar ama yatışım yapıldı da iğneyi vurunca çıkarıyorlar hiç bir yan etkisi olmuyor
Dlrasknock Kizlar bende esimle uyusmazlik var ama tahlil yapildi sorun yok dedi doktor. Ilk gebelikte bir sıkıntı olmuyor 2.gebelikte igne vurulcaksin dedi. Ama siz hep vurulmussunuz tekrarmi sorsam ya
Elifaaksoyy Selin13 Canım sadece iğne vurulduğum kalçam çok ağırıyor başka yan etkisi olacağını sanmıyorum
Elifaaksoyy Selin13 hayır ilaçı onlar alıyor özel hastanede dahi o iğneyi vurulsan bile para almıyorlar çünkü kan uyuşmazlığı iğnesini SSK karşılıyor
Denizkizi Selin13 yok canım ozelde de vuruluyo kendı hastahanemızde doktordan receteye yazdırıp dısardan alırsak uyguna gelıyor .. Devlet karsılıyomus cunku eczcı ve aıle hekımı soyledı bende 3 tl yerıne neden 50 tl ozele vereyım dıye dusunuyorum