Sevdapl ya inanın kaç kere doğum diye hastaneye gittik. Bizim sıpanın gelmeye niyeti yok gibi 😂😂 Hani tecrübesiz de değilim 2 normal doğum yaptım ikisi de 40+3 doğdu. Şu an 35+2 deyim. Ama geçen de suyum boşaldı diye gittik. Doktorlar amnıosure testi bile yaptı. Su gelişin yok dediler eve geldik.