talerey1 Ya kızlar 22. Haftamdayım ama sürekli kabız oluyorum çözüm için ne yapmam lazım kuru kayısı falan düzenli kullanınca onlarda etki etmiyor
Busraaltsoy talerey1 canım kayısı meyve suyundan tüket ben onu tuketiyorum iyi geliyor gerçekten günde çay bardağı yada su bardağı iç fazlasını içme ama ishal olursun sonra bem oldum çünkü 😂😂🤣 30+5
Nesliihang Dulphalac tadı kusmuk gibi ama içtikten 4-5 saat sonra beni hep wc çıkarıyor başka yolunu bulamadım ben kabızlığın
talerey1 Nesliihang şu yağ gibi olan şurup muydu hamilelikten önce kullanıyordum ama şimd belki zararlıdır diye düşünmemiştim doğrusu
Nesliihang talerey1 evet yağ hibi olan bana dr onu verdi bi zararı olsa vermezdi 3 litre su ıcıyorum her hafta ıspanak pırasa tarzı seyler yıyorum yinede çıkamıyorum onsuz
Busraaltsoy talerey1 rica ederim canım bana görümcem tavsiye etmişti hoşuma gidince 2 su bardağı kadar içmiştim 3 gün boyunca ishal çektim 🤦♀️😂😂