cicekcikiz Kılar hamileyim ve türkiyeden almanyaya geziye gidecez. Doktor tehlike görmedi ama bana bazıları hamilesin ne işin var diyorlar bilgisi olanlar yazabilir mi acaba 😒
Hatice_gzr2505 cicekcikiz her ağzı olan konuşmasa olmaz doktorlar risk yoksa sakınca görmüyorlar benim doktorum 32. Haftaya kadar uçak dahil her yolculuğu yapabileceğimi söyledi 👏
su_kyozyldz cicekcikiz bende 5 aylıkken Almanya’ya gittim gezmeye, doktorum bi sıkıntı olmaz demişti sorunda yaşamadım.
Gurbetkusu_43 cicekcikiz Bende Çarşamba günü İsviçre’den Türkiye’ye ailemin yanına gidiyorum canım hemde aktarmalı ve çocuklu bir hamile olarak sen düşün ☺️ Yok doktorun birşey demedikten sonra kimseyi takma canım 😏 uçak vs korkunuz da yoksa hiiçç problem olmaz inşallah. Şimdiden ikimize de hayırlı yolculuklar o zaman 💃🏻💃🏻
babymore ben de 2 aylıkken urfadan istanbula uçakla gittim. orda da hiç oturmadım. baya bi gezdim. çok şükür bir şey olmadı. doktorunuzun ne dediğine bakın siz. bir de uçakla seyahata edecekseniz korkunuz var mi yok mu o da etkili olabilir belki.
cicekcikiz babymore aynı benim yaşayacağımı anlatmışsınız. Sonuçta gezmeye gidiyoruz oturmak olmaz. O yüzden sordum korktuğum için
ipekveatlas haftamda fransadan türkiyeye gittim. türkiye de tam 3 ay kaldım ve o süre zarfında cok sehir gezdim (araba,ucak,otobğs yolculuğu yaptım) sonra 23 haftalıkken geri döndüm fransaya ve burdada annemlere gitmek icin ucağa bindim hep 32. haftama kadar. simdi 35im kıcımın üstünde oturuyorum😂 ama benim riskli gebeliğim yoktu doktorumda izin verdi
cicekcikiz ipekveatlas benimde riskli gebeliğim yok sadece sarı akıntı var anlamsız doktorda o olabilir dedi 🤷🏻♀️
susam111 cicekcikiz ben 7 haftalıkken Uçtum 11 haftalıkken de uçtum çok şükür hiç sıkıntı olmadı doktor sağlıklı gebelik uçabilirsin dediyse için rahat olsun 🙏🏻🥰
susam111 cicekcikiz içini ferah tut sen gezmenin tadını çıkar insanlar hamileyken gezmedikleri yer kalmıyor valla bebiş olunca gezemeyiz diye 😂😂
Mommyy1 cicekcikiz Ben de 9. Haftamda uçak yolculuğu yaptım hiçte bir riski yok, yalnız doktorunuzdan hamile olduğunuza dair bir rapor alırsanız xray lerden geçmemek için güvenlikte gösterirsiniz işiniz kolaylaşır 🌸
cicekcikiz susam111 canım öyle de biraz korkuyorum sarı akıntım var doktor o olur dedi ama bazen yumurta sarısına yakın bi renk oluyor