Nurayca hamdolsun iyi geçti bayağı korkuyordum tek sorun oydu bende spinal oldum bayağı bastırma hissettim ama acı verici bir şey değildi sonrasını hatırlamıyorum zaten galiba sakinleştirici yüksek doz verildi çünkü odaya geldiğimi bile hatırlamıyorum 😁 Rabbim öyle büyük öyle bi güç veriyor ki inşAllah sizin ki çok çok rahat geçer . 🤗