symaaaaaaa Düzenli su tüketimi, düzenli beslenmek ve düzenli ilaç kullanmak önemli bu süreçte. Ben sormadım doktoruma da çünkü can taşımayı tutmamak için yeterli bir sebep olarak görüyorum. Gün boyu yiyeceğim, içeceğim her şeyi iftarda veya sahur da yesem mide fesatı geçiririm herhalde. Telafi edilebilecek bir şey sonuçta, riske atmak istemem. Tutmayacağım. 🌸